۲۲۷۷
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۵۷۳
دیدار رئیس کانون تهران بزرگ با سردار رحیمی:
سردار مرادپور رئیس کانون بازنشستگان تهران بزرگ به اتفاق امیر بازنشسته حشمتیان، سردار بازنشسته کیومرثی و سرهنگ بازنشسته شعبانی اعضای هیئت مدیره کانون و نیز نمایندگان منتخب تهران بزرگ در مجمع، با حضور در دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ با سردار رحیمی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، سردار مرادپور ضمن تشکر از تلاش های فرمانده انتظامی تهران در مسیر تکریم و حمایت از بازنشستگان و مستمری بگیران، گزارشی از مجموعه اقدامات انجام گرفته در کانون ارائه کرد.

در ادامه حاضران در جلسه، دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص نحوه خدمات رسانی بهتر به اعضای کانون و تعامل بیشتر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با کانون ارائه کردند.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز  ضمن تبریک انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره کانون ناجا و نیز نمایندگان منتخب تهران بزرگ در مجمع، با تاکید بر حمایت همه جانبه از کانون، گفت: همواره  آماده هرگونه یاری به پیشکسوتان تهران هستیم.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در مسیر تکریم از بازنشستگان در حین مراجعه به اماکن ناجا، گفت: در مورد تکریم و احترام مضاعف و رسیدگی به امور اعضای کانون در مراجعه به کلانتری ها و سایر اماکن انتظامی استان ابلاغیه‌ای به کلیه رده های انتظامی تهران بزرگ صادر کرده ایم.
سردار رحیمی با استقبال از طرح استفاده از ظرفیت بازنشستگان در امور انتظامی تحت عنوان پلیس افتخاری، اعلام آمادگی کرد تا از تجربیات و اطلاعات ایشان استفاده بهینه صورت گیرد.

 

دیدار رئیس کانون تهران بزرگ ، تعدادی از اعضای هیئت مدیره کانون ناجا و نمایندگان مجمع تهران بزرگ با فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

نشست رئیس کانون تهران بزرگ ، تعدادی از اعضای هیئت مدیره کانون ناجا و نمایندگان مجمع تهران بزرگ با فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها